29 September 2013

Jodoh Itu Milik Allah

Assalamualaikum....agak lama aku tak update blog...hehehe...bukan apa..aku tak ada topik untuk update...even aku ada topik..biasa la...limited sikit internet ni...hahahahha...nak buat macam mana...ok..untuk entry kali ni...ia ada kena mengena dengan aku....ok..lets the story begin...

benda ni dah jadi dari last year lagi...every time kawan-kawan mak and abah aku datang rumah...mak ngan abah akan cakap... '2 orang lagi tak lepas' which means..hanya aku and achik ja yang belum kahwin..and my mom said..dia nak buat wedding aku ngan achik sekali..well...even pada mulanya aku tak setuju..tapi..nak buat camna..aku tengok pada keadaan...

well..tu bukan isu..cuma isunya...

the issue is...dalam usia aku dah sampai 22 tahun..aku still tak ada someone that special to me.,..my mom even she doesn't say anything..but from hint that she gave to me...i know..she want to meet a girl that is special to me...but how??i dont have anyone...seriously...

abang aku dah selalu bawak kak awa balik ke rumah..tapi aku??aku sikit pun tak pernah mention pasal someone that special to me to my  sister and my mom...seriously..aku memang nak bawak someone special to meet my parents...but i dont have anyone...i'm 22...but i dont have anyone,.what a shame...

maybe in future...lepas aku kerja..kalau aku tak ada sesiapa..maybe i will ask my parents to look for someone that they see are suitable enough for me..i dont care as long as my parents happy with their choice..or maybe...aku sempat bawak balik someone special before aku habes degree...who knows right?? sebab apa??

sebab jodoh itu milik Allah...

1 ulasan:

tiara mutiara berkata...

Cintai lah org yg mencintai you.. kerna suatu saat cinta itu akan hadir dalam diri kita..

I cuma google perkataan 'jodoh' terkeluar blog you.. I baca dan terus baca..

Mungkin kah ini cinta pandang pertama..

Tiara +6738256037.. I wait..

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...