28 April 2013

Alhamdulillah...sorang lagi...

Assalamualaikum...hehehhe...last update untuk cuti midsem ni..tengok la nanti lepas PRU 13 nanti kalau aku rajin update...al maklumlah..selalunya lepas cuti midsem ni..minggu paling nazak...hehehe..aku pun akan hadapi benda ni..tambah2 lagi dengan pressure pasal benda lain sikit..

well...alhamdulillah..jumaat lepas...26 April..kawan sekolah aku dah menamatkan zaman solonya...dia ni kawan satu kumpulan dengan aku n kawan2 yg lain..nama dia Liza..nama suami Aidil..well... just a little bit story bout her n her husband...



semoga berbahagia kawan...
ambik berkat orang cakap...
dorang berdua ni dah bertunang dari lepas SPM..dari umur 18 tahun kalau tak silap aku la...ke 19?? aku pun tak pasti..then Liza ni pun kerja sekejap...sepatutnya bertunang tak lama...tapi alih-alih..si Liza ni dapat masuk diploma...so terpaksa extend tempoh bertunang...tunggu la si Aidil ni..well...bagus dapat tunang yang penyabar..and insya Allah..rumah tangga dorang akan kekal ke akhir hayat sebab Aidil ni aku tengok jenis penyabar orangnya..Liza pun..dari apa yang aku kenal dari sekolah..memang agak 'brutal' sikit..hehhehe..tapi dia memang baik orangnya.. (ok Liza, bagi aku RM50...hehehee)

bergambar bersama mempelai...tahniah...
antara yang hadir...

well..aku join majlis nikah and walimatul urus dorang..time nikah tu..aku pulak yang nervous..hehehhe...aku sebenarnya suka tengok orang menikah..suka suasana and kutbah tu sendiri..suka tengok pengantin perempuan menangis, kesat2 air mata..huhuhu...drama...hahaha...tapi lain pulak yang jadi..yg aku tengok pengantin lelaki yang menangis...then aku tanya dia...

dia cakap..dah lama dia tunggu saat ni...dia kata dia pecah record kat kampung dia..bertunang paling lama..tak apa la..akhirnya bersatu jugak dua pasangan ni...alhamdulillah..aku happy gila..



yeah... 1 Malaysia bersama pengantin...

orang cakap..amek berkat...
well..ni ja last update dari aku...aku doakan semoga Liza dan Aidil...berbahagia hingga ke akhir hayat...nanti dapat baby bagitau..muahahah...well..dalam hati aku..aku nak pergi setiap wedding kawan2 aku...insya Allah..itupun kalau berkesempatan..ok..nak pack barang..nak balik Shah Alam dah..assalamualaikum...

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...