30 Januari 2013

Rindunya...

assalamualaikum...

agak lama aku tak mengupdate blog..heheh...entah la..mood malas nak mengupdate blog even ada internet connection 24/7 and ada masa...al maklumlah time cuti sem kan...

well..this semester break..aku just duduk umah bela badan yang sentiasa sihat ni utk jadi sihat lagi...ko hadooo??? kesah plak aku kan orang nak cakap apa..janji aku happy...

well..just a simple update...aku nak gtau aku sangat2 merindui 

1. SMK Alor Pongsu
2. UiTM Penang (kedai makan especially)
3. Kawan-kawan dekat UiTM Penang
4. Member-member sekolah
5. Cikgu-cikgu time sekolah
6. bercuti dengan family macam dulu...

wahhh..rindunya...kalau la dapat putar balik masa..aku taknak tinggalkan sekolah..tapi aku pelik..most of my friends said...kalau boleh..dorang taknak ingat zaman sekolah... Why?? dorang cakap tak ada apa yang best pun...thats why dorang tak nak ingat..well..everyone have their own perception...

tapi bagi aku..for now..aku sangat rindukan sekolah aku..rindu nak belajar dalam kelas..rindu nak pakai baju pengawas..rindu nak jadi MC Perhimpunan..rindu nak buat mesyuarat pengawas setiap jumaat..wahhhh...rindunya..tapi sayang..dah tak boleh dah nak kembali ke masa tu...kalau tak...ermmm....

ok la..tu je nak update...hehehehe....jumpa lagi...

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...