27 Disember 2012

Birthday ke 21 Tahun

Assalamualaikum...

syukur Alhamdulillah...sekarang ni dah 21 tahun dah aku..officially ye...bkan ikut tahun..tapi ikut tarikh yang sebetulnya..

well..aku sangat-sangat bersyukur pada Allah...sebab apa yang aku nak selama ni...Alhamdulillah tercapai..walau ada antaranya..agak lambat..tapi..itulah...Allah lebih mengetahui apa yang terbaik untuk hamba-Nya...walaupun ada pelbagai rintangan...aku berjaya gak lepasi semua tu dengan tabah...

well..selama 21 tahun...aku bersyukur..aku dapat keluarga yang bahagia dan memahami aku...parents and my siblings yang sentiasa memahami and support apa yang aku lakukan...setakat nak sentap sikit-sikit dengan family tu..biasa la...tambah lagi time baru nak naik..baru nak tengok dunia..time tu la nak sentap..haha..but now..i'm okay...i have a perfect family in the world..

about kawan2..aku bersyukur...dari sekolah rendah sampai sekolah menengah...semua nya memahami aku..even ada yang benci kat aku...bak kata Azwan Ali... 'ADA AKU KESAH??' hahaha...not everyone like us...so..just pretend that people like us and we need to make them happy...i love you all..sesungguhnya..kenangan time sekolah yang paling banyak kenangan..

kawan-kawan aku time Diploma Pengurusan Pelancongan...thanks...sbb dah mengajar seorang budak kampung yang macam aku ni tentang kehidupan jadi mahasiswa macam mana...how we laugh, cry and smile together...one thing that we need to remember..we love each other..thanks..
buat cikgu and pensyarah dekat SMK Alor Pongsu n UiTM Penang..thanks sebab sudi bagi peluang dekat budak yang tak tahu apa-apa ni untuk lead program and pegang jawatan yang agak tinggi selama di sekolah dan UiTM...all the experienced i will use it in future...

and kawan2 dekat UiTM Shah Alam...thanks a lot..even dekat hujung2 sem ni banyak benda yang kita expect jadi..tapi..kita tetap keluarga..biasa la tu...bila dalam 1 keluarga ada bermacam2 idea, perangai and attitude..semua tu...dah jadi lumrah....thanks coz make my daily life as beautiful as Jannatul Firdausi....thanks a lot...

**dah macam ucapan terima anugerah plak..hahaha....well..thanks for all the wishes...insya Allah..nanti aku sambung lagi..maybe aku akan update satu lagi entry before aku balik semula ke Shah Alam..thanks...

Assalamualaikum...

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...