23 Jun 2012

Niat Seorang Anak...

Assalamualaikum...
wah...lama tak update blog..aku memang nak update...tapi malas..hehehe...since aku berhenti kerja...memang aku jadi malas nak update...malam ni pun sebab dah bosan taktau nak buat apa...

ok..takda cita apa pun..just nak story sikit je..dua tiga malam sudah....aku ada sembang dengan mak aku...mak aku sembang sal pengalaman g haji last 4 years.time tu aku form 5..memang best dengar cerita my mum..my mum cerita macam mana perangai abah aku dekat sana...and pesan mak aku...

"hangpa niat la nak p sana...
walau hangpa semayang pun tak cukup, 
hangpa niat la...seronok pi sana".

aku memang berniat nak gi Mekah...kalau tak dapat buat Haji..dapat buat Umrah pun jadi la...aku ni nak kata baik sangat pun tak da la...semayang pun kadang-kadang je...kadang-kadang tak...sebab tu aku ni bukan baik sangat...

tapi niat aku...bila aku dah berjaya and ada duit sikit nanti..insya allah..aku nak hantar orang tua aku pergi tunaikan haji sekali lagi..kalau tak pun...buat umrah..aku harap dapat la tunaikan impian aku...

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...