17 Februari 2012

Berdua Bersatu (Forteen) & disebalik lagu??

Jika denganmu salah...
Ku tak mahu yang benar...
Jika denganmu rebah...
Biarlah ku tercalar...

Walau di landa badai...
Ku sanggup kerna ku mahu..
Kita berdua bersatu..

Jika denganmu kabur...
Ku tak mahu yang jelas...
Jika denganmu hanyut...
Biarlah aku lemas...

Walau di landa ribut...
Ku sanggup kerna ku mahu...
Kita berdua bersatu...

Wahh...ikut rentak lagi kan korang baca??hahahha..bukan apa..tak ada apa pun..cuma lagu ni..aku suka sangat...lirik dia best..Sang lelaki ni sanggup menerima segala keburukan yang ada dekat kekasih dia ni..as long as mereka still together-gether...

first time aku dengar lagu ni..what the f*** jenis lagu..tapi..bila dengar banyak kali and focus more on lyrics...memang best..aku suka lirik dia time chorus..

memang as lovers, we must accept all the bad things about her/him..ingat tau...diri kita ni tak sempurna...untuk sempurnakan diri kita..kita kena cari wanita / lelaki yang ada kekurangan kita...barulah kita rasa sempurna..macam tu la..

and then...cari orang yang betul-betul sayangkan kita...sebab orang yang sayangkan kita takkan sesekali tinggalkan kita untuk orang lain, tapi jangan pulak kita kenakan dia ok.....


jangan pernah menangis apabila di tinggalkan...yang patut menangis adalah dia..sebab dia dah kehilangan orang yang betul-betul sayangkan dia..

tu ja..kat sini aku tinggalkan lagu ni..korang tengok la...

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...