03 September 2011

Makan2 Family !!!

Ok...jom..aku nak start blogging aku ni..semalam aku nak update..tp malas..letih sgt2...ok..ni xtvt family pulak..bila??ala..semalam la..elok ja lepas reunion yg aku organise tu..ni la pulak...x buat apa pun..just sup gear box, keli bakar, sosej panggang, keropok lekor, lemang, rendang..
 sup gear box 1 periuk besar...
 antara spesies makanan yg dijumpai...
 salah satu mangsa serangan orang ramai....sup kotak gear..
 "jangan kacau...ni aku punya...", kata firzz radzi...
 makan time sesama sedara mara...
 sesi menganyam ketupat oleh kaum bapa...

aku yg tersandar keletihan selepas abeskan seketul tulang...

THE END !!!

p/s : ni mungkin entry last utk 2 mggu ni..klu sempat nnt aku update entry ttg review Hantu Bonceng...sbb ptg esok dah nak lek kampus dah..k salam...

3 ulasan:

dya berkata...

amboi makanan....mewah!!!salam aidilfitri..

ini aku... berkata...

hahahah...xda la mewah sgt..dah jadi annual event dah..

c Kartun berkata...

salam kenal...slmat hri raya..^_^
kenyang nye mkn..jelez..hee~

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...