26 Ogos 2011

Yeay!!!Kekasih Baru !!!!

Alhamdulillah..hari ni aku dpt kekasih baru...LELAKI tau..jgn jeles!!!hahaha...buat masa sekarang ni...aku dah ada 3 org kekasih LELAKI dan 2 orang kekasih PEREMPUAN...apa???aku BISEKSUAL??HAHAHA....

jangan main tuduh ja..haha...6 org kekasih aku tu..adalah anak menakan aku / anak buah aku / anak saudara aku...jgn nak pikir bukan2...yg baru ni lahir kul 10.50 pagi td..mmg comel..ada gmbar tp aku xleh upload sbb xdapat kebenaran dr abang aku..opsssss...lupa gtau...yg baru ni anak kepada abg aku...yg kawen last 2 years..n insya Allah bulan 11 nnt tmbah lagi sorang kekasih aku..hahahaha...tggu...tgk la gmbar kekasih2 aku yg 5 org ni..yg baru nnt aku upload k..nama pun aku xtau lg..

                                   yg kiri : kekasih sulung..asyraf..yg kanan kekasih no 2 : fadzli
 yg tengah.kekasih no 3 : luqman..kiri :lovely 4 :huda...yg kanan:lovely 5:husna..
LUV U ALL!!!

6 ulasan:

~MerAh HeArty~ berkata...

nak jugak kekasih baru cm awk. hihi.
tak da ank mnakan lg. tringin sgt. :)

ini aku... berkata...

amek la yg mana2 pun..yg pompuan tu twin..pilih je..hhahahhaa

~MerAh HeArty~ berkata...

comel twin tu. aww ! geramnya.

ini aku... berkata...

mmg pun..hahaah...yg kakak nama Sofea Atikah Huda..adik nama Sofea Afikah Husna..kembar x seiras..

zaimee berkata...

nice blog.. sy da folo awk, do folo me back eh.. tq :) selamat hari raya.

ini aku... berkata...

thanks..dah folo dah...

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...