19 Ogos 2011

SEMINAR PYOTA @ PERLIS part 1

Salam..dah lama x update blog kan??rndu gila...maklum la..x on9 pun kat penang...haahha..on9 pun sat2 ja..tu pun pinjam BB tores...ok...ni nak cita skit ja..utk last program PYOTA..lawatan berseminar kat Eagle Park Resort kat Bukit Ayer kat Perlis kat Malaysia..ni part 1 ja tau..part 2 akan menyusul..ok..program ni berlangsung 2 hari 1 malam...dari 14-15 Ogos..buat time bulan puasa kot..btw..ni bukan 1st prog yg aku join time bulan posa...ada lagi sebelum ni..

Eagle Park resort ni bg aku as a tourism student...aku rasa resort ni xbrapa menarik..even ada attraction kat situ..mybe kurang promosi n kurang customer kot yg buatkan bilik2 kat situ terbiar..but it still a nice resort..n ada 1 tempat tu..kat jalan nak g kat lobi resort tu..cantik..aku suka..aku bnyk amek gmbar kat situ dr tempat2 lain...ok..lets the story begin..
ni waktu time seminar tu..bnyk game2 menarik..


2 gmbar ni la yg aku cakap menarik dia pny view..nmpk mcm kat oversea..

ni group LDK aku..aku n atieka jadi fasi...


part tu akan bersambung malam esok ye....

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

oversea la sgt..haha

ini aku... berkata...

hahahaha...over the sea....

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...