19 Ogos 2011

Break Off

Salam...utk sambungan seminar kat perlis tu..sambungan ttg seminar kat perlis tu... xdapat di sambung sbb aku xbawa balik kabel USB utk fon aku....so..terpaksa aku buat la tajuk lain..actually benda ni dah lama dah jadi...lama xlama jugak la...dalam 2 mggu lepas...aku dah break ngn awek ex-girl aku actually...sebab2 aku break bukan apa..dah penat tipu..aku dah tipu dia macam2 kot...hahaha..nak buat cmna..utk kebaikan bersama...

dari menipu secara berterusan..better aku berterus terang..lagi pun aku dah penat menipu...aku tipu dari segi perbuatan n kata2..tmbah2 lagi dari segi perasaan..sbb perasaan aku utk org lain yg xkan balas perasaan aku sebab perasaan dia utk org lain...sedih2...tp skg aku dah kuat utk hadapi semua tu..

skg ni..aku rasa..better single..xpyah nak pikir soal2 jodoh ni..ada la jodoh kita nnt..mmg xkan kemana...sama ada kita sedar jodoh kita tu dekat atau jauh..kenal atau tidak..cantik atau hodoh...semuanya kita xtahu..mmg skg ni aku jatuh cinta ngn dia..tp blom tntu ada jodoh kami berdua...xguna kalau bercinta bagai nak mampus...tp lastly..xda jodoh...better kita berserah pada yg di atas..kita akan berusaha mencari..tp yg menentukan adalah di atas sana...
utk second part...nnt2 la aku update tau..sori...

4 ulasan:

efa berkata...

love..love..love...

ini aku... berkata...

hidup mmg xkan dari dari LOVE...

Christ_cici berkata...

yup...betul tu...jodoh tu kta xtau siapa & dimana.. Lambat atau cepat ianya akn tiba juga...btw..ternampak blog ni...nice..

ini aku... berkata...

thanks...

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...