06 Julai 2011

Jubli Platinum !!!

Ok...simple entry..ni just untuk sambut aku pny entry n post kat blog ni..aku pun x sngka aku leh jadi bloggers sejati...even x sehebat blog2 lain macam zackzuhairy n lain2..at least aku dah berjaya utk menjadi seorang blogger...even dalam setiap post aku most of it xda sebarang komen..even setiap entry aku jrg dilawati..even aku punya follower xramai...aku bangga...aku mampu utk bertahan selama ni...btw..thanks kepada suma my followers yg xramai tu...hahaha...

utk entry kali ni...aku just nak baut beberapa review ttg blog aku...jom kita imbau balik kenangan lama...hhahahaha
1. masih igt aku pny first month pny entry??hahah..klu xigt...sila click sini...suma nya ayat2 bunga...hahahahaha

2. n aku dah mula buat perubahan dari bulan mei under http://www.blogger.com/img/blank.giftle perubahan

3. aku jugak pernah meluahkan perasaan kat dalam blog ni..xingat??jom check it out!!!
http://www.blogger.com/img/blank.gif
4. ingat x aku pernah buat entry paling pendek??kat sini

5. video pun aku penah buat..click here

6. n aku rasa paling bnyk entry aku ialah tentang penat,, penat n penat (actually ada lg..malas nak cari...)

7. sal tekanan pun ada..contohnya kat sini

8.n bnyk lagi la..aku pun malas nak update dah..sbb kat cc...hahhaha....xpa la..nnt klu hangpa suma rajin..tgk2 la...

aku actually nak update bnyk kali...tp xdak masa...tgk la minggu depan aku update k..hahaha..k salam...

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...