15 Julai 2011

2nd : Cruise jom

ok...seminggu lepaih program anak angkat (actually 4 hari)..aku naik cruise utk lengkapkan assignment (assignment la sgt kan??) utk subject transportation...mmg best la..tp bnyk benda2 lagha atas cruise tu..klu hangpa nak naik utk merasa..its ok la..btw...mmg best...lets the story begin...





mcm besa..b4 naik kena la amek gmbaq lu..skg ni gmbaq2 atas cruise..sorry la..ada gmbaq sensored xleh masuk dlm ni...





yg paling buat aku btoi2 rindu adalah benda ni...

serius..dia pny makanan sgt2 sedap..buatkan aku slalu compared makanan kat tmpat lain..tp apa pun..makanan ibu adalah terbaik...
owh lupa nak gtau..atas cruise tu..aku ada main game..n i won the game..nak tau game apa??sebut Superstar Libra paling pnjg..n aku adalah selama 18 saat..pencabar terdekat adalah auntie chinese tu 14 saat...hahahahaha.....

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...