15 Julai 2011

1st : Anak Angkat !!!

Salam...sorry..mybe dah agak basi, mual n loya utk hangpa semua baca utk entry kali ni sbb kisah ni dah dientrykan oleh pojan, nora n ain...ni pasai program anak angkat yg aku lead which is my last prog yg aku lead kat uitm...n bagi aku...ni adalah program aku yg terbaik yg pernah aku lead kat uitm if nak compared ngn program2 lain..even aku x merasa sebagai peserta..tp at least aku berjaya buat kawan2 aku happy..n btw...aku dah dpt merasa jika ada adik cmna...hahahah..ok lets the story begin...

1st DAY..just xtvt penyerahan anak angkat n malam tu ceramah agama...






2nd DAY...gotong royong utk sambut TPM n MB Perak...btw..aku dpt salam 2 kali ngn TPM tp xdan nak amek gambaq ngn TPM.. :( n malam tu ada ceramah motivasi sikit...





3rd DAY...macam besa..majlis penutup..but pagi tu..ada sukaneka n perang tepung n perang ayaq..n ptg tu ada penyerahan balik ank angkat...





The end...ok...lupa nak gtau..utk prog ni..aku dpt 2 org adik angkat..yg kecik tu nama Qurratul Umira n yg chubby comel tu nama dia syaza aiman..n sorg abg angkat (ya ka??hahahaa) en saiful bahri yakni lecturer aku n penasihat pyota beserta penasihat akademik kami...

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...