30 Jun 2011

Perangai mcm Bab* !!!!!!!!

Aku tekanan sangat2...dengan program aku berjalan esok..n then ada 2-3 org buat perangai macam bab*...tarik diri last minit..klu tarik diri sehari 2 b4 hari program xpa la jugak..ni tarik diri sehari sebelum program...dengan alasan


"saya kena g umah pakcik kat Sungai Petani sbb dia ada buat makan2 skit.."

Wat the fuck?? anak menakan aku lagi pandai bagi alasan...lagi baguih pny alasan dr apa yg ang bg kat aku..mmg prangai macam set*n...aku cukup anti org yg ubah last minit..xreti bagi commitment...aku dah penat dah nak layan orang2 yg mcm ni..nasib baik aku x cam muka..klu aku cam muka hang..mmg klu aku jumpak aku bunuh trus ang..aku cincang samapi lumat..nasib baik...aaarrrghhhhhhhh

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...