26 Jun 2011

Cant Wait !!!!!!!!!

Salam...actually just simple post..aku xsabaq nak jumpak suma VVIP yg dlm gambaq kat atas ni...first is MENTERI BESAR PERAK..Dato' Seri Zambry...second is Menteri Keselamatan Dalam Negeri (sori Dato' klu silap jawatan) Dato' Seri Hishammuddin Tun Hussien,then 3rd is Menteri Pertanian n Industri Asas Tani, Dato' Seri Noh Omar...n yg paling buat aku x sabaq adalah TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA..Tan Sri Muhyiddin Yasin..arggh...

Suma VVIP ni akan turun time prog aku berlangsung...even x lama..aku akan cuba utk amek gmbaq dgn suma VVIP ni...sebangai kenangan ja org kata...hahahaha...ok la..nnt aku update lain k..esok nak lek dah..next post insya allah ada kelainan...assalammualaikum...



Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...