18 Mei 2011

Selamat Hari Guru !!!


Salam..sorry...pasal wedding kazen ak..nnt la ak update...sori sal lmbt update ttg hari guru..dah lepas brapa ari dah ni...hahaha..xpa la..ok..apa pun aku nak wish selamat hari guru kat cikgu2 aku..especially kat cikgu2 sekolah menengah...for ur info..ak sekolah kat sekolah ni..


ak mmg syg sgt2 kat sekolah ni..klu boleh..aku xmau tinggalkan sekolah ni..banyak kenangan aku kat sekolah ni..banyak peristiwa...sori la..gua mau cakap skit..ak lebih sygkan kawan2 sekolah aku dari kawan2 U aku..i miss all of u..antara peristiwa yg ak ingat...ermm

- aku kena gunting rambut kat tapak perhimpunan n dalam kelas time aku pegang jawatan Ketua Pelajar...mmg memalukan..
- kawan aku tersilap amek ubat period utk kawan aku yg sorang lagi..supposed is ubat pening kepala..member aku tu silap makan ubat period..lebih memalukan ubat tu di makan lelaki..
- first time naik atas stage utk trima anugerah time hari anugerah utk anugerah Kepimpinan.
- bergaduh ngn member kelas ak sbb sorang awek...hahahaha..
- bergaduh ngn geng pengawas...
- paling aktif dlm public speaking...pidato,debat,syarahan agama, sajak dll
- paling anti-sukan...

aku masih sygkan cikgu2 aku...
-Cikgu Wati (Cikgu Math F.3 n ckg Pengawas)
-Cikgu Yani (Ckgu Perdagangan n Ekonomi Asas)
-Cikgu Fitri @ The Rock (Cikgu Math F.5)
-Cikgu Fariza (BM Sastera)
-Sir Satha (BI n Drama..)
n ramai lg...Cikgu Zainon, Sir Hassan, Cikgu Zul, Cikgu Nora, Cikgu Salman...arggghhh..sumanya aku rindu..klu leh aku nak sentiasa ada kat SMK Alor Pongsu..n masa hari guru..ak ada wish selamat hari guru kat 2-3 org cikgu..sbb yg tu ja aku ada nombor...tu pun guna SMS ja...

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...