01 Mei 2011

Corat-Coret Sem 4..

wahh...sedar x sedar...dah agak lama aku x update blog..maklum la final exam...n wahhhhh sekali lg sbb sedar x sedar...aku dah abes dah sem 4 secara rasminya pada 30/4/2011....sebaik habes paper ABACUS...maka merdeka lah aku....ok..aku xmau cita panjang...jom tengok apa yg jadi sepanjang aku sem 4 ni...sama ada kat UiTM or kpg...

1. ok..secara rasminya aku dapat lesen keta bulan 2 aritu...kena retest sbb fail kat jalan raya...

2. aku lead class asignment under subjek tour planning..kami p langkawi..

3. aku secara rasminya couple dgn dia pada 5 apr lalu...baru dekat sebulan nmpknya...hahahaha

4. sem yg paling bnyk tekanan perasaan...especially dr segi L.O.V.E.

5. carry mark aku yg terendah utk final exam ialah 35.68 iaitu paper _______

6. ok..sem ni aku di lantik lead PYOTA pny prog utk sem 5 nnt...

7. berbekalkan balik kpg dengan 0.20 sen dlm poket.3-4 kali dah jadi mcm ni...

8. dapat pinjam henset my sis iaitu sony S500i...nset slide aku mcm ba*i..

9. cuti sem yg agak sukar aku terima atas sbb2 tertentu..

10. cuti sem yg pendek..iaitu selama 28 hari shj...

11. aku lead prog yg bakal di adakan di SMKAP pada 28/5/11...

12. aku pnah down sbb cita2 aku...tp dah dpt balik semangat utk cita2 aku..

13. kiah n the geng pindah umah dekat ngn umah sewa aku @ depan umah sewa aku ja..

14. sepanjang study week..aku jrg stdy dlm bilik tp stdy ngn kiah,sha n jenn kat bawah...

15. aku yakin lulus exam kali ni..cuma mybe x dekan...

16.sem 4 ni, aku agak kerap p karoke.most ngn budak umah aku....

17. aku dah try berjimat..tp xleh..

18. kdg2 aku rasa aku comel..kdg2 aku rasa aku huduh..so which one??

19. semangat nak berkahwin berkobar2....

20. selalu pikirkan parents aku when i wanna do sumthing...

21. sem yg paling jarang makan maggi buat sementara waktu ni...

22. paling lewat balik kelas ialah pukul 2.30 pg...

23. blog yg aku rasa paling bnyk update...hahahaha

24. paling rajin mencari gadjet baru utk blog..

25. last but not least.. i luv u ____________________________

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...