25 Mei 2011

Bila Hati Jatuh Cinta...

Awak...awak ingat x lagi..wktu kita mula2 kenal dulu...kita sama2 malu untuk bercakap...bersua muka pun kita sama2 malu..tp..awak xtahu betapa seksanya saya sebab x dapat bercakap dan berjumpa dengan awak dlm sehari..kalau boleh..saya nak sangat berbual dengan awak...tp saya malu...

Awak...mungkin takdir dah tentukan...saya perlukan pertolongan awak untuk uruskan perkara dengan awak..awak nak tahu tak..waktu tu..saya lah org yg paling seronok..saya seronok sangat2 sebab akhirnya saya dpt jugak peluang untuk kenal awak dengan lebih dalam...dengan lebih rapat..tp saya x tnjuk kat awk..saya buat sikap acuh x acuh je dengan awak...tp nasib saya baik...awak sudi nak berkwan dengan saya....awak tahu tak...saya sangat sayangkan awak..saya xnak hilang awak...
Awak...waktu kita dah mula rapat...baru saya tahu awak dah berpunya...saya sedih sangat2....tp saya x tunjukkan kat awak yang saya kecewa...saya diamkan je..awak tahu x..pernah sekali saya terfikir untuk jauhkan diri saya dengan awak supaya awak x rasa bersalah dengan kekasih awak....tapi saya x boleh berpisah dengan awak...sebab hidup saya x ceria tanpa awak..awak lah orang yang paling saya sayang...setiap kali saya terfikit untuk renggangkan hubungan kita..saya terfikir..boleh ke saya hidup tanpa awak??saya x boleh..saya sayang awak sangat2...tapi..saya doakan yg terbaik utk awak dengan dia...walaupun hati saya terluka...saya terima..asalkan saya dpt lihat senyuman awak...

Awak..mungkin awak x sedar yang saya sukakn awak selama ni..mungkin awak xsedar yg saya cuba luahkan perasaan saya kat awak sepanjang perkenalan kita...mungkin cara saya x betul....saya luahkan perasaan saya dengan cara usikan...saya usik awak setiap kali saya telefon..saya cakap saya suka awak..tapi awak gelak...saya cakap saya sayang awak..tp awak kata saya merapu..saya x kisah...sebab saya dah luahkan perasaan saya...mungkin ada orang cakap saya bodoh sbb x luahkan perasaan saya yg sebenar dekat awak..bukan saya xnak..tp saya takut...saya takut awak xboleh terima saya..dan lepas tu awak xnak dah lagi bersahabat dengan saya..says x sanggup terima macam tu..saya xnak kehilangan awak...biarlah awak kata saya merapu..saya xkisah...asalkan saya dah luahkan perasaan saya...
Awak...awak ingat xlagi waktu awak ceritakan masalah awak dengan kekasih awak dekat saya..waktu tu..saya la org yg paling sedih..saya sedih sbb awak menangis..saya x boleh tengok orang yg saya syg menangis...malam tu..saya pergi jumpa kekasih awak tu..saya mintak supaya dia maafkan awak,...saya mintak juga supaya dia jaga awak sebaik mungkin...sebab awak "kawan" saya yang paling baik...saya cakap dekat kekasih awka...saya xsanggup tengok awak bersedih....kekasih awak ada tanya saya..saya suka kat awak ke..saya cakap saya x suka kat awak...sedangkan hati saya...

Awak..masa berlalu dengan pantas..sekejap je rasanya..sekarang kita dah sama2 dewasa...awak masih dengan kekasih awak..tetapi saya..masih setia dengan awak..ke mana saya pergi..saya sentiasa bawak gambar awak..saya sygkan awak...saya xnak cari yg lain sehingga awak sah jadi milik dia...
Tp awak...hati saya betul2 hancur bila awak bagi saya kad jemputan perkahwinan awak...hati saya berkecai bila lihat nama aawak dengan dia di depan kad jemputan tu...

saya bayangkan nama kita berdua..tapi itu xmungkin...awak mintak saya datang...saya cakap saya pasti akan datang ke majlis "kawan" kesayangan saya ini...depan awak..saya tunujukkan muka gembira sbb awak dah bertemu pasangan hidup awak..dan awak cintakan dia...tp dalam hati saya...saya menangis..saya sedih sangat2...namun..saya berdoa untuk awak...
Awak...maafkan saya sebab saya xhadir pada majlis perkahwinan awak..bukan saya xnak hadir..tp saya x sanggup melihat awak duduk bersanding dengan dia..saya menangis sepanjang hari....awak..mungkin bila awak sudah selesai berbulan madu...awak akan sedar..saya dah xada lg di sini..xada lg di sisi awak...maafkan saya..setelah melihat awak sah menjadi milik orang lain..tiada apa lagi yang tinggal di sini buat saya..awak sudah bahagia dengan kekasih awak..dan saya..Bahagia dengan Kebahagian awak...saya rndukan awak dalam tangisan...


Ni note yg aku buat kat FB...ni link aku..click sini

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...