10 April 2011

RUmAh aNaK tERuNa!!!

Ok...sepertimana yg aku janjikan b4..aku dah janjikan utk cerita ttg umah sewa aku kan...so skg la masanya aku citakan...erm first of all...aku nak bg u all tgk yg menarik sebelum u all muntah n terbeliak bijik mata tgk umah sewa aku yg di decorate oleh Eric Leong...yah hadohh eric leong nak buat kat umah sewa aku ni..silap2 dia masuk terus keluaq kot..hahahahha....ok..nikmati lah....

Kondo Perda...umah sewa aku kat blok e...

Ada swimming pool lg tau...

view dr bilik aku...

ok skg ni tgk la keadaan umah kami yg di decorate oleh 6 orang intertior designer muda...hahahahhaha

depan pintu umah

langkah pertama dekat Block E-4-???

TV dan Kasut..xdpt d pisahkan...

Meja study + meja helmet + paper lama..

brg2 dapor yg hanya hiasan semata..

tmpat buku aku ngn tores...

keadaan atas wardrobe aku...

kemas/ x...mcm ni la keadaanya..yg berselerak tu bahagian aku..

udah selesai...utk sebarang tempahan bg kami decoratekan umah anda..sila berikan komen anda di sini...kami akan decoratekan rumah anda sepertimana rumah kami..sila kan..

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...