23 Januari 2011

What U Should Know bout Me...


**aku anak bongsu dalam 6 beradik..
-lahir pada 27/12/1991
**berzodiak capricorn...
_Skg still sambung study kat UiTM Penang in Tourism Management..
**masih solo (ketika post ini di tulis)
-aku pentingkan kawan2, family berbanding diri aku sendiri...
**aku suka nasihat kawan2..tp KURANG suka di nasihati...
- aku suka berdebat...
**aku jenis yg suka pendam perasaan...
-jenis yg susah nak share masalah ngn orang..
**agak jenis yg busybody skit..
-aku xsuka kalau hidup aku terlalu di kontrol..
**amat meminati bidang muzik dan penyiaran
-semasa post ini di tulis aku baru sekali bercouple..tp dah break...skg ngh fall in love with sum1...

**mempunyai ramai kawan tp sahabat yg sedikit..antara sahabat aku ialah NurulHidayah, Kieyah n Firdaus Mazlan

-aku x suka bila dengar member aku ada masalah...
**everyone can get the second chance..aku akan bg peluang kedua kat setiap orang...
-suka bab makan even badan dah besar...ada aku kesah orang nak kata apa pun kat aku..hahahah

Ni ja yg patut korang tahu pasal aku...klu ada yg terkurang tu..aku minx maaf la ya...

p/s:sori...it should be my 1st post bila aku sign up for my blog...hahahah..

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...