09 November 2010

WeeKeNd aKtIvIti...



-agak lmbt update blog utk weekend ni..
-erm..ok..we start on saturday...
-mcm biasa..ada paper tour guiding..from 9 am till 12 pm..after that..going for lunch...then 2.30 aku g jomheboh kat batu kawan..so bored la jomheboh kali ni..x bnyk booth yg menarik..cuma aku stay dekat 1 booth tu ja yg lama..dekat booth Buletin Utama...aku bygkan aku ngh on air..hahaha...btw..lupa plak nak gtau aku g ngn sapa jom heboh tu...aku g ngn jen, kiah, pami n nad..1 keta..g jomheboh tu pun x lama..round2 ja...then jena ajk g pulau..aku ikut ja..kami g QB..for ur information..tu 1st time aku jejakkan kaki dekat QB...hahaha...dekat QB..kami buat apa ekk...ha...,main game..tu ja la...then balik...makan kat kapitan....tp aku x mkn..xlapar time tu..aku teman pami ngn kiah makan nasik beriani..balik umah..rehat2 jap..then jen call ajak g makan kat BM tomyam..baru aku g,..coz time tu mmg lapar gila...aku makan tomyam..sedpa jgk la topmyam dia...hahhaha
-Ari ahad plak...
-ahad pg kul 10, my housemate n i went to ropewalk at island...erm..aku ronda2 je...zuk beli speaker..ok la...kami g ikut jambatan....balik ikut feri...b4 balik..kami lepak kat padang kota lama kejap..dlm sejam..lepas penat.hahaha..balik dr pulau...aku duduk rehat..coz mlm tu ada jamuan..
-n u know what..during the jamuan..1st time aku karok depan org ramai..aku dpt rasakan yg muka aku merah gila..hahahatp lepas tu kan...aku rasa mcm gian plak nak karoke..hahahaha...lepas jamuan tu..kami 1 umah g karok kat pusat karoke kluarga
sihat..hahaha..aku dpt rasakan yg aku malu...ahahaha..aku nyanyi 2 lagu gak la mlm tu..2.30 pg baru smpai umah hhahaha...
yg tu je la..weejebd aktivti aku..hahaha...isnin aku balik umah...

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...