04 Jun 2010

perubAhAn...

Assalamualaikum..
dah lama rasanya aku x tulis kat sini..di sini aku nak buat perubahan kat blog aku ni..aku xnak lagi tulis something yg akan memeningkan kepala korang..aku akan still tulis ttg ap yg aku rasa n apa2 yg berkaitan ttg ragam manusia yg aku temukan dalam kehidupan kita sehari-harian...aku menukar semua ini bukan kerana kepentingan seseorang..but i think this is the best for me to write here.
as my first story for today is..aku rasa segala apa yg aku lakukan tidak pernah dihargai..aku tidak mengharapkan apa2..cuma aku mengharapkan hanya 2 patah perkataan sahaja iaitu ungkapan TERIMA KASIH...ungkapan itu amat sukar aku terima walaupun atas segala usaha yg aku lakukan selama ini..
taku ada cubA bertanyakan pendapat beberapa orang.ada yg beranggapan bahawa aku melakukan semua itu kerana hanya untuk mendapat penghargaan atau dalam erti kata lain adalah tidak ikhlas..salahkah aku mengharapkan sesuatu yg mudah utk menghargai seseotrang tanpa mengeluarkan wang dan tenaga..hanya ungkapan terima kasih..sukarkah ungkapan itu untuk diberikan..
aku amat pelik..terlalu pelik..terutama dari seseorang yg aku benar2 ingin mendengarnya..namun aku hanya berharap dan bermimpi sahaja...
aku rasa cuma sampai sini sahaja aku tulis utk kali ini.sekian..assalamualaikum...

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...